FAQ - najczęściej zadawane pytania / Briju / Briju
Tryb offline

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy podczas zakupów w sklepie internetowym mogę korzystać z rabatów Programu Lojalnościowego?

Trwają prace nad udostępnieniem takiej funkcjonalności.

Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne formy płatności to przelew na nasze konto bankowe, płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu Przelewy24, płatność za pobraniem (przy odbiorze u kuriera).

Czy płacę więcej jeśli wybiorę pobranie?

W przypadku pobrania nie pobieramy ŻADNYCH dodatkowych opłat.

Ile kosztuje dostawa?

Przy zamówieniach do 100 zł koszt dostawy zależy od wybranej formy dostawy (aktualne koszty dostawy sprawdź tutaj), dla zamówień o wartości powyżej 100 zł DOSTAWA JEST GRATIS.

Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

Po zrealizowaniu zamówienia na adres email zamawiającego wysyłamy numer listu przewozowego. Możesz samodzielnie śledzić aktualny status paczki.

Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?

Tak, koszt dostawy w zależności od kraju zostanie doliczony w koszyku.

Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?

Prosimy o kontakt z nami, w tym przypadku przesyłamy kuriera po zwrot / wymianę na nasz koszt.

Jak wygląda procedura zwrotu?

Klient jest zobowiązany poinformować nas o zwrocie, oraz przesłać produkt wraz z formularzem zwrotu na adres Briju.

Czy muszę zapłacić za zwrot?

W przypadku gdy klient odstępuje od umowy, na swój koszt przesyła do nas zakupione produkty.

Czy mogę dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym Briju?

Oczywiście jest to możliwe, prosimy jednak pamiętać, że personel Salonu nie zwraca płatności, a jedynie przyjmuje towar do zwrotu i przesyła do siedziby Briju, gdzie zostanie dokonany zwrot pieniędzy w obowiązującym ustawowo terminie.

Czy mogę odebrać w salonie jubilerskim Briju zamówienie złożone w sklepie internetowym?

Trwają prace nad udostępnieniem takiej funkcjonalności.

Jak dobrać rozmiar pierścionka?

Szczegółowy poradnik znajdziesz tutaj

Co zrobić gdy nie powiedzie się płatność elektroniczna poprzez serwis Przelewy24?

Przelewu można dokonać również na nasze konto bankowe. Dane naszego konta:

Dane do przelewu:

Briju 1920 Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno

mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001

Chcę kupić produkt, a na stronie nie widzę wszystkich wymiarów?

Napisz do nas. Odpowiemy tak szybko, jak to będzie możliwe.

Czy mogę w salonie jubilerskim Briju złożyć reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym?

W każdym Salonie Briju masz prawo reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, proszę pamiętać aby zaznaczyć w tracie składania reklamacji informację, że był to zakup internetowy.

newsletter

dołącz do nas