PREMIERA!  biżuteria ZOYA
NOWOŚĆ: biżuteria Zoya• • • WYPRZEDAŻ ZEGARKÓW: rabaty nawet do -70%• • • PROMOCJA NOMINATION: Odbierz saszetkę na biżuterię GRATIS!
Tryb offline

Zwrot i reklamacja

SKLEP INTERNETOWY

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym Briju.pl

SALON JUBILERSKI BRIJU

Zwroty i reklamacje w salonie jubilerskim Briju

Sklep internetowy

1) Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym?

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl. Pamiętaj, zwracany towar nie może być noszony/używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Pamiętaj, że to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Koszty z tytuły odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.

Jak to działa?

Zamówione towary nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Wypełnij formularz zwrotu

Żeby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o takim zamiarze w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu skorzystaj z gotowego formularza odstąpienia od umowy. Przygotowany formularz dołóż do paczki wraz ze zwracanym towarem.

SPAKUJ

Starannie zapakuj

Przed odesłaniem upewnij się, że zwracany towar jest bezpiecznie zapakowany, a do paczki dołączyłeś/-aś formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

ZWRÓĆ W SALONIE LUB ODEŚLIJ

Zwróć w salonie lub odeślij

Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz dokonać zwrotu. Wraz ze zwracanym towarem przedstaw dowód zakupu (może to być również potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji mobilnej Programu Lojalnościowego Briju) i przekaż wypełniony formularz zwrotu. Pamiętaj! Personel salonu nie zwraca płatności - jedynie przyjmuje towar do zwrotu. Zwrot płatności nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl.
Jeżeli przesyłkę będziesz odsyłać, nadaj ją do:
BRIJU 1920 Limited, ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „ZWROT WWW”

ZWROT PIENIĘDZY

Zwrot pieniędzy

Zwrotu środków pieniężnych nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś/-aś przy opłacaniu zamówienia, chyba że wyraźnie wyraziłeś/-aś zgodę na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze), uprzejmie prosimy o podanie numeru konta, na jaki mamy zwrócić środki (w formularzu zwrotu). Pamiętaj, w przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

2) Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie internetowym?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.

Jak to działa?

Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE

Wypełnij formularz reklamacyjny

Po wykryciu wady towaru wypełnij przygotowane przez nas zgłoszenie reklamacyjne. Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Po wykryciu wady w biżuterii zakupionej w sklepie internetowym masz prawo do:
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.

SPAKUJ

Starannie zapakuj

Starannie zapakuj uszkodzony towar, a do paczki dołóż wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu.

DOSTARCZ DO SALONU LUB ODEŚLIJ

Dostarcz do salonu lub odeślij

Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz złożyć reklamację. Wraz z reklamowanym towarem zabierz dowód zakupu (może to być potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji mobilnej Programu Lojalnościowego Briju) i wspólnie z naszym pracownikiem wypełnij zgłoszenie reklamacyjne.
Możesz również odesłać wadliwy towar pod adres:
BRIJU 1920 Limited, ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „REKLAMACJA WWW”

ROZSTRZYGNIĘCIE REKLAMACJI

Rozstrzygnięcie reklamacji

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Pamiętaj jednak, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy. Poinformujemy Cię, jeżeli naprawa będzie skomplikowana i będzie wymagała sprowadzenia dodatkowych części – co może wydłużyć czas jej trwania do 90 dni.

Pełen regulamin reklamacyjny BRIJU 1920 Limited znajdziesz tutaj.

Salon jubilerski Briju

1) Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie stacjonarnym?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zakupione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia zakupu. W celu zgłoszenia reklamacji udaj się wraz z wadliwym towarem do najbliższego salonu Briju, gdzie na miejscu nasz pracownik zajmie się reklamacją. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód zakupu - podstawą reklamacji może być również potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji Programu Lojalnościowego Briju.

Potrzebujesz pomocy?

newsletter

dołącz do nas